Håll tummarna!

Har sökt ett jobb och hoppas till gudarna att jag får det!
Ja, jag jobbar i vanliga fall också, men det här är ett heltids jobb på ett nybyggt ställe. Skulle vara supernice!
Så ni får helt enkelt hålla alla tummar och tår för att lyckan ler mot mig just nu.

I övrigt känner jag mig lättare och ljusare till sinnes än på länge.
Allt flyter på ganska bra just nu, M trivs på sitt nya dagis och det går så bra för mig och H nu. Mer nykär än på länge!
Hur mycket kan man älska sin lilla familj?

Idag är det fredag och det känns riktigt skönt, i helgen är det bara familjemys som gäller.
Snart lunch med Belsebub och sen hämta pyran.
Mysmiddag hemma i lugnetsvrå.
Imorrn ska H få sig en välbehövd sovmorgon (han är min hjälte, som i övriga fall alltid går upp med M och låter mig sova vidare på helgerna). Sen blir det Svampplock med familjen och senare på kvällen är det kräftskiva på gården tillsammans med alla grannar.
Hoppas att hinna med lite gos och lugn ro på söndag också men tyvärr måste jag avverka ett prov för att ligga bra till i min lilla tidsplan.

Kan man annat än älska helger?

Kommentarer
Postat av: Johanna "Tolla"

Ååå vad spännande! Håller alla tummar och tår för att du får jobbet!

Kram <3

2010-08-28 @ 08:23:33
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Kan man annat än Älska Dig?

2010-08-29 @ 19:47:27
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0