Hej Vardag, jag har saknat dig!

M och jag har ju det senaste dagarna legat deckade i en klassisk dagisbacill förkylning, detta har resulterat i en missad arbetsdag och en vabdag. Inte kul, inte kul alls!
Nu är vi dock på bättringsvägen, vi är inte helt friska men friska nog att kunna återgå till normala rutiner och vardag igen.
Är det inte konstigt vad man saknar vardagen och rutiner den rubbas!?
Imorrn är det dags för inskolning på nya dagiset för vår lilla prinsessa och jag tror att det kommer att bli superbra.
Själv ska jag jobba kvällspass vilket känns jätteskönt då jag verkligen saknat jobbet nu när jag vart sjuk. Känner mig alltid lite elak när jag måste ringa och sjuka mig eller Vabba då jag vet hur svårt det kan vara att få tag på folk. Framförallt nu på sommaren!

M har extremt mycket överskottsenergi just nu och för henne kommer det nog att bli både roligt och skönt att få komma till dagis och få leka med nån annan än mamma.

Nu är det bara att hålla tummarna att man slipper elaka dagisbakterier ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0