Hur orkar folk?

Folk bloggar som galningar.
Nyförlösta mammor bloggar från BB och tonårstjejer laddar upp 100 talsbilder varje dag om vad dom har på sig.

Hurtiga tanter lägger ut ett hälsorecept om dagen, och kändisarna bloggar om sina jetsetliv.

Själv försöker jag komma på vad jag ska skriva om i inläggen. Har en tendens att tycka att mitt liv kan te sig ganska tråkigt i skrift?! Haha....

Nu är det iallafall mys i soffan som gäller, med nyttiga snacks för en gångs skull.
M har somnat tidigt så det ska bli riktigt skönt med lite kvalitetstid, bara jag och min stora kärlek emellan.

Helgen har för övrigt varit toppen.
Imorrn är det vardag igen. Känns helt Ok.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Johanna "Tolla"

Jag undrar också hur man kan blogga 1,2 eller 5 gånger om dagen... Så mycket händer det inte ens i mitt liv!



Kram <3

2010-08-30 @ 08:38:54
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0