Magont och spännande läsning....

Molande, tryckande, spänner, värker som om någon sakta klämmer ihop mellangjärdet på mig med obärmhärtig styrka. Tillslut gör det så ont att sova är det enda som hjälper!

Borde vara van då detta inte är första gången och en klen tröst är att veta att de flesta kvinnor runt om i världen känenr igen sig.
Fy fan för mensvärk, ska det inte räcka med förlossningar och det faktum att vi en gång i månaden måste lägga ner en förmögenhet på skydd som borde vara gratis!

Helt ointressant läsning? Jo jag antar det, var bara tvungen att få det ur mig.

Har läst ut den första boken sen Moa kom idag.
Beställde den genom "Pocketogram"
Någon sorts frid - Camilla Grebe och Åsa Träff
Psykologiskt Thriller som på ett bra sätt bygger upp spänningen och man vill bara byta blad! Tyvärr ett ganska lamt slut på en annars mycket bra bok.
Betyg: CCC av CCCCC möjliga.

Idag tänkte jag börja på en ny bok innan det är dags för dagishämtning.
Antingen I den innersta kretsen - Viveca Sten
eller Dödens udde - Margaret Yorke

Vad tycker ni? Någon som läst dem?


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Japp! FYFAN för mensvärk.

2010-08-06 @ 06:15:50
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0