Mysmorgon.

Ska ha min lilla tjej hemma från dagis idag.
Hon vaknade som vanligt jättetidigt och ville gå upp, det ville inte jag. Satt på barnkanalen och tackade högre makter för att MussesKlubbhus gick som är absoluta favoriten.
Sen låg vi och gosade en stund innan vi gick upp för att äta frukost. Nu sitter hon och ritar en teckning och tycker att mamma är tråkig för att jag bara sitter vid datorn, och lite tråkig är jag nog. Så efter det här inlägget så blir det bus och kurragömma!

Tyvärr måste större delen av dagen ägnas åt städning då vi får gäster som ska sova över imorrn. Mycket som skall hinnas med.
Skura Badrummet
Tvätta upp all smutstvätt och torka och vika in i garderoben (ungefär 2 Mount Everest)
Göra Pajdeg och gå över med till mamma som skall göra räkpajer till kräftskivan i morgon (tack mamma)
Lägga fram allt som skall tas med i morgon
Dammsuga
Städa Prinsesans rum då gästerna ska sova där
Blanda shots! ; )
Skura köket
Skura lilla toaletten.

Bäst att sätta igång kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0