Nehe!

Tror ni att det blev dagis idag?
Nej!
M vaknade av nån outgrundlig anledning kl 03.00 i natt och ville inte somna om. Iof låg hon mest och stirrade och pratade lite tyst med sig själv men detta ledde till att jag i sin ordning så klart inte kunde sova. Jag tror dock att jag inte riktigt var vaken då jag har ett svagt minne av att jag fick för mig att jag och M var med i nån sorts tävling om vilken mamma-dotter som kunde vara vakna längst.
Upp i ottan ville hon ändå, bestämde dock rätt fort att det var lika bra att skjuta upp inskolningen ännu en dag då natten avlösts av ideliga hostattacker från prinsessan.
Jag skall iallafall iväg och jobba i kväll och det ska bli RIKTIGT skönt. Saknar jobbet och alla kollegorna!

Håller nu tummarna för att den här jäkla förkylningen skall ge med sig så att vi kan komma iväg imorrn iallafall!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0