Spontanfika....

Jag gillar mina och Tollas spontanfikastunder. Har vi gjort sedan barnen var nyfödda. Hon kommer över så fikar vi och kolla nätet efter snygga kläder eller så pratar vi bara massa med strunt.
Ammning har med tiden bytts ut mot mellanmål och vilda lekar, så kul att se hur dom utvecklas tillsammans.
För min och Tollas del har fikat bytts ut från dammsugare, kanelbullar och läsk till kaffe, vatten eller frukt. Måste säga att det senare gjort susen.
Nu sitter vi här igen under en av våra många spontanfikastunder. Barnen leker och vi ska kolla upp lite detaljer inför kräftskivan som skall äga rum nästa fredag. Mycket som skall fixas och planerings och list freak som vi är så är det bara roligt.

Dags att skriva....

Kommentarer
Postat av: Johanna "Tolla"

Jag gillar också våra fikastunder :)



Kram <3

2010-08-12 @ 12:30:08
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0