Dagen före dagen före dopparedagen...

Blev oväntad VAB idag lillskruttan vaknade och var ledsen. Orsaken visade sig vara diareé, stackarn.
Tycker även synd om mig själv då detta var ett mycket olämpligt tillfälle för VAB. Trots att man inte borde få dåligt damvete för att  man måste vabba så kan jag inte låta bli. För det första så förlorar jag mycket pengar, för det andra har jag massor att göra på jobbet och för det tredje så tycker jag synd om min lilla tjej som aldrig blir riktigt frisk. Nu är det dock jullov för min lilla prinsessa, kanske kan ett par veckor ledigt från dagis se till att alla dumma dagisbakterier och virus släpper greppet om henne.
Har redan hunnit med ett otal blöjbyten och fler kommer det definitivt bli, sen ska vi försöka vila lite och bara julmysa. Hoppas på att hon är bättre till morgondagen för då kommer min familj hit för lilla julafton, vi tjuvstartar lite i år då jag jobbar hela julen. Jobbar eftermiddag på julafton och förmiddagen skall tillbringas med gubbens föräldrar.
Ska även försöka trotsa den bistra kylan som råder utomhus för att komma upp till centrum och inhandla lite glögg och annat gott. Kanske en liten julcider eller två.

Nu, ännu ett blöjbyte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0