Det löste sig!

Mitt förra inlägg var skrivet lite i desperation och panik.
Vill bara tillägga att jag ALDRIG tycker att det är fel att vabba. Är barnet sjukt och ingen annan än du kan ta hand om det så ska man ju självklart vabba. Men grejen den här gången var att jag sitter i en sits som gör att jag senaste tiden vart tvungen att vabba ganska mycket och innan den har jag själv vart sjuk ett par dagar. Med nya arbetsgivare så ser detta inte så bra ut. Därav paniken.
Nu har det dock löst sig till det bästa, min underara arbetskamrat och vän tog mitt morgonpass och jag tar hennes kvällspass. På så sätt blir alla nöjda och glada. Jag slipper vabba och min vän får komma hem tidigare till sina barn.

Tänk hur bra allting löser sig ibland!
Kan det bero på att julen står bakom dörren och önskningar kan gå i uppfyllelse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0