Fel sida.

Är inte på humör idag, har vaknat på fel sida. Eller jag vaknade rättare sagt med en liten skrutta upptryckt i armhålan och själv låg jag med halva huvudet utanför sängen. Känner mig som en 80 åring av att ha legat i felställning hela natten och till råga på allt så vaknade både gubben och lillan redan runt 5 tiden.
Härligt, härligt!

Till råga på allt så gick det käpprätt åt helvete på vågen och det känns som om jag tagit ett antal steg bakåt, tur att man ska jobba hela helgen, då man får springa arslet av sig på mitt jobb så brukar man kunna bränna en hel del på en helg.
Sitter och hoppas på att de hunnit ploga tills idag för igår var det knappt så att man kom fram med barnvagnen när jag skulle till dagis. Efter dagis bar det iväg till bästa jobbarkompisen för frukost och lite film innan det bar iväg till kvällspass på jobbet. Vi hann Devil och Dear John.
Devil hade jag höga förhoppningar om då jag trodde att den skulle vara sjukt läskig - det var den inte! BESVIKEN!
Sen såg vi Dear John - Mysromantisk med liten twist, dock dåligt slut om ni frågar mig. För lite spänning skådespelarna emellan. Rekommenderar "Dagboken" om man vill se två skådespelare som det slår gnistor om.

Nog om film, nu har jag en grinig unge som ska kläs på, alltid ett lika roligt äventyr. Samma sak varje morgon, hon vill ha jacka och jag sätter på overall. Grin, stök och envishet.
Positivt är dock att jag är ledig idag, ska försöka hinna med lite vila i soffan men får se hur det går med det då hemmet ser ut som något från andra världskriget.

Nehe, nu utgår jag och hoppas på att vakna på rätt sida imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0