Full fart framåt!

Oj vad dålig jag är på att blogga just nu. Enkla orsaken är att jag inte haft tid, dagarna rullar på och det är mycket att fixa inför den stundande julen. Försöker hinna med och plugga lite också. Är verkligen inne på slutspurten nu då det är sista kursen, sen är jag äntligen klar!

Ute är det sjukt mycket snö och jag fasar för att gå med lilltjejen till dagis, igår fick jag nämligen gå i snöstorm och på oplogade vägar, det resulterade i att jag var tvungen att dra vagnen baklänges för att inte skruttan skulle få massa snö i ansiktet, trots att jag hade regnskyddet på!
I övrigt är jag vid gott mod, något småförkyld och hostig men annars mår jag toppen.
Ett kvällspass kvar och sen går jag på ledig helg, känns så förbannat skönt! Fyra lediga dagar har jag framför mig.
I helgen blir det bland annat julbord och på måndag ska jag och min tomtenissa ha julbak här hemma.
Och där emellan ska vi förstås försöka klämma in en massa myyyys.
Just nu är hela familjen inne i en sån där bra period då vi kramas och myser massor, lugnet har lagt sig och bråken är sen länge glömda. Jag och gubben är som nykära och jag påminner mig ofta om vilken tur jag har som har en sån underbar man.
Kärlek!

Nu är det dags att börja klä på en vild liten 2åring, en utmaning varje gång. Men har man lite tålamod och är lite finurlig och samtidigt konsekvent så brukar det gå bra.

Full fart framåt mot helgen!

Kommentarer
Postat av: Tiger

MEN SNART ÄR DET MELLANDAGARNA. OCH PARTY!

2010-12-19 @ 09:39:28
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0