God Fortsättning!

Jahapp så var den här julen till sin ända.
Denna jul får från min sida sammanfattas med ordet JOBB! Har tillbringat massor med timmar på jobbet denna helg, trist? Ja! Men så är mitt yrke och det är något jag har accepterat.
Fördelen är att jag ofta får lite längre ledighet när jag väl är ledig. Som nu, är ledig måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Så skönt!
Ska mysas massor med min lilla skrutta och lite mellandagsrea ska också hinnas med.
I övrigt så fick jag massor med fina julklappar och jag är så nöjd.
Men det var ändå lilla prinsessan som drog vinstlotten, hon älskar sina julklappar och dammsuger nu varje dag med sin egna lilla dammsugare (pedagogisk julklapp då hon är livrädd för den riktiga dammsugaren). Även en sympatidocka från Farmor gick hem, hon byter blöja och tröstar när "bebisen" är ledsen.
Roligt är ändå att de ofta är de oväntade små fjutiga julklapparna som blir riktigt populära.
Hon fick en liten gosedjurshund som sitter i en bur med tillbehör så som borste, shampoo, spegel, fön och så en liten liten sax (klotång). Jodå, saxen blev omåttligt populär när vi var uppe hos farmor och farfar på julafton. Stackars Harry fick leka provhund och stå ut med att lillskruttan "klippte klorna" på honom typ 100 ggr! SÖTA!
Så det man inser är att värdet på presenten inte har så stor betydelse egentligen. Skönt tycker jag!

Imorgon blir det tjejmiddag hos bästa Tiger sen utgång! Hoppas på att det är lite folk ute, men va fan det är ju lill lördag och mellandagarna, borde ju vara lite drag kan man tycka. Annars får vi helt enkelt se till att det blir drag!
Alla ni vänner som inte svarat på inbjudan på fejjan se till att göra det så vi vet hur många vi blir, kommer bli såååå kul!

Ha nu en god fortsättning så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0