Ouups!

Idag skulle jag handla lite julklappar var det tänkt.
Fick dock börja dagen med ett lökarbesök då lillskruttan har en besvärlig hosta som bara inte vill släppa.
Var också tänkt att jag skulle åka till Södertälje och strosa runt för mig själv, men då läkarbesöket drog ut rejält på tiden så kom vi inte iväg till dagis förrän runt lunch.
Jag fick nöja mig med att åka till Tumba och hade inte så höga förhoppningar om att hitta något, men det gjorde jag!

Blev lite julklappar som det var tänkt och desto mer kläder till mig.
Jag hade en "unna mig själv" dag.
Har provat MASSA med kläder och också köpt en del. Ett par st basic toppar med lite twist om ni förstår,
En sjukt snygg ganska kort skjortklänning som sitter tight, love it!
Mörkblå tightsteans
Och en grå tight stickad tröja med en liten puffärm, så fin!
Hade kunna köpa hur mycket som helst och jag var hela tiden tvungen att tänka efter hur länge jag kommer att kunna använda kläderna då jag fortfarande inte är klar med vikten.
Känns som om de kläder jag köpte idag kommer att täcka mina behov för ett tag framöver iallafall.

När jag shoppar "all by myself" så försvinner jag in i mig själv, tiden bara springer iväg och plötsligt var det dags för dagishämtning. Kom på innan jag skulle gå till bussen att jag glömt att käka lunch, så det fick bli lite nötter och en dricka.
Nu är jag hungrig som en varg och Köttfärsås med gooood sallad står på menyn!

Mumsfilibaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0