Sådärja.

Jag ska vara ärlig, jag är en dålig mamma, jag har haft partyabstines sen Tigers fest!
Nu sådär superspontant så råkade det hända sig att jag hamnade hos bästa Cuttran i Tyresö!
Mina underbara föräldrar tar skruttan inatt då gubben också är ute och slirar i stan.
Det blir helt enkelt förfest i Tyresö (Cuttran och jag) sen vidare in till stan för att möta upp ett antal människor! Visade sig nämligen att de flesta är på partyhumör idag eller helt enkelt är ute på julbord!
Spontanitet leder oftast till de roligaste situationerna och det känns som om den här kvällen kommer bli en av dom där kvällarna som man pratar om länge efteråt. Inga förhoppningar, inga krav. Bara bra vänner, dans, en eller ett par drinkar och massa skitsnack.
Till Cuttran, tack för att du finns, tack för att du förstår mig, tack för att du är du.
Tillsammans krisar vi som de bästa kärringarna i världen!
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Cuttran

Det blev en härlig kväll och jag älskar när vi är spontana.

Tack för att jag kan öppna hela mitt lilla hjärta för dig <3

2010-12-05 @ 22:02:22
Postat av: Johanna "Tolla"

Hade också velat vara med :( Hoppas ni hade en underbar kväll! Det är ni värda <3

2010-12-06 @ 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0