Hungrigt barn!

Idag är M hemma från dagis och är med mig då jag är riktigt krasslig. Nu är hon ju van att få leka och stoja på dagis så hon har skuttat omkring här hemma och gjort massa med hyss bara för att få upp mig i soffan, mindre gulligt kan jag tycka nu när jag mår som jag mår.

Men det jag skulle komma till är den söta förmågan hon har att förstå precis allt man säger. Frågade precis om hon var hungrig? Då hoppade hon snabbt ner från mitt knä och sprang och ställde sig framför kylskåpet. Åhh vad jag älskar denna unge. Hon är så smart...så det så!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Haha, känner igen känslan!

2010-02-17 @ 19:18:59
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0