Jobba på, hej och hå!

Var grymt trött i morse efter att ha sovit alldeles för lite, både pga någon konstig nervositet inför jobbpasset och för att jag hade en liten pyra som låg emellan mamma och pappa och sparkades.
Nu är jag iallafal hemma igen och ute vräker snön ner, hur mycket snö ska det komma egentligen?

Tycker synd om Henke som kommer att ha ett helsike att få hem barn och vagn, då barnvagnar inte är gjorda för att klara så här mycket snö!

Nästa vecka blir det massor med jobb vilket känns så kul och betryggande! Jag ska verkligen se till att jobba så mycket jag bara kan och har också bestämt att jag ska läsa in de sista kurserna så att jag blir klar undersköterska. Då ökar jag chanserna enormt för att få en fast anställning i framtiden. Och sen så tycker jag ju faktiskt att det är skitroligt att plugga.

Det händer så mycket i mitt liv just nu och jag gillar det verkligen. Hösten var fylld med ångest inför hur våren skulle bli, men nu verkar det faktiskt som om allt ljusnar.
Jag försöker att uppskatta livet för varje dag för jobbar man med det jag gör så inser man snabbt att livet går med en jäkla fart och helt plötsligt är det slut....

Just är jag den lyckligaste kvinnan på jorden. Jag är kär, har den underbaraste lilla dottern man kan tänka sig, min familj och mina närmsta mår bra och jag är frisk!
Vad mer kan man önska sig?


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jadu, vad mer kan man önska sig? ..En biokväll med mammorna. Det skulle väll vara det enda. And I need it.

2010-02-04 @ 18:44:03
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0