Lillskruttan håller på att bli STOR!

M har nu börjat på dagis och både jag och H är med den här veckan. Känns otroligt stort att se henne med alla andra barn. Hon springer omkring och leker som det vore det mest naturliga i världen. Blir både jättestolt och något vemodig när vi är på dagis. Kan ibland inte riktigt förstå hur snabbt tiden har gått sen jag fick ett plus på stickan. Och nu går hon på dagis!
På fredag är det första dagen hon ska vara själv på dagis. Ska bli spännande och se hur det går.
Imorgon är det jobb som gäller för mig så då får H gå med henne till dagis. Ska säkert gå hur bra som helst men som den hönsmamma jag är så kommer jag nog att läga fram kläder så att hon är fin på dagis.

Har fått en hel del pass framöver vilket känns så otroligt skönt! Hoppas på att det vänder nu!

Nähäpp nu blir det lite kvällsmys med familjen, tidigt i säng ikväll då morgonpasset börjar redan vid sju...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Skönt när de funkar på dagis!!! :)

2010-02-04 @ 11:30:27
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0