Mammahjärtat!

Idag grät min lilla underbara prinsessa floder när jag skulle lämna henne på dagis. Mitt hjärta höll på att brista!
Hon klamrade sig fast vid mig med sina små händer så gott hon kunde medan hon samtidigt snyftade fram mahamma mahhhhamma....
Mitt hjärta sa; Ta henne och spring hem och kramas hela dagen lång. Men hjärnan och lönekontot säger att jag tyvärr måste jobba.
Fy fan att man ska behöva välja det sistnämnda! Men idag är det iallafall fredag och H kan förhoppningsvis hämta henne ganska så tidigt och sen är det heeeelg. Fast inte för mig, jag jobbar både lördag och söndag....money money money....

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Mammahjärtat är något speciellt.

2010-02-12 @ 13:50:29
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0