Oväder, en massa jävla snö och party!

Idag ska M vara hos Mormor och Morfar, första gången hon ska sova över där. Att det kommer att gå jättebra är jag helt övertygad om då dom lyckades med att uppfostra både mig och mina två bröder. Någotsånär iallafall.
Jag ska nämligen trotsa alla varningar om dåligt väder och ta mig kommunalt till andra sidan stan med ett gäng andra tjejer. Och inte vilka tjejer som helst, utan tjejerna från Säbyholm årsgång 98-01.

Ska bli sååååå kul och vissa av dem har jag intr träffat på??? 9år!!!!!! Herregud vad tiden springer iväg.
Vi ska käka tacos, dricka vin och snacka gamla minnen. Som tur är har jag fixat skjuts hem i form av Lillebror så det känns tryggt.
Får se om det blir till att hämta Mannen min på hemvägen då han ska ut med jobbet ikväll.

Önska mig nu lycka till!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tolla

Ha det så jättekul ikväll gumman! Kram

2010-02-20 @ 11:52:11
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Lycka till! ;) Haha.. jag lånar din lillebror innan du ska ha hämtning! Tycker det är mest rättvist så. smile Kram till dig.

2010-02-20 @ 16:23:47
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0