Sjukstuga....

Detta inlägg kan sammanfattas med ett enda ord!
SNOR SNOR och åter SNOR.
Lillskruttans näsa är knallröd av allt torkande. och igår lyckades hon slå näsan i bordskanten så nu är hon ännu rödare. Inte lätt att vara liten.

I övrigt så har jag två datum som jag ser fram emot.
Första är 28 februari då jag och två av mina goa vänner som också har barn ska ha en heldag, med shopping, middag och bio. Myyyyys!

Fyller ju snart så jag tänkte fira min stundande ålderskris med ett partaj. Inget fint sippandes på vinpartaj utan mer ett party i Skogslyckans hembrända anda! Ett sånt där party som man gick på var och varannan helg innan mna fick barn. Kommer troligtvis att ångra mig grymt dagen efter.....men va fan...det är det värt!

Nehepp, nu ska jag bege mig ut i snöstormen med snorigt barn och hunden som är hemma på visit.
Yipiiieeeeeeebläääää....urkk


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Blööh, sjukstuga suger. Tur att hon är bättre... vad jag hört?! ;) På Söndag ska vi ha superdupermysdag! Jag längtar efter er redan.

2010-02-25 @ 22:59:12
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0