Jobba jobba jobba...

Det är så skönt att äntligen få jobba lite igen. Inte för att jag på nått sätt vantrivs med att vara hemma med min underbara prinsessa, men det är skönt att tjäna lite pengar och inte bara behöva få FK pengar. Men det är det slut med nu, för på måndag börjar M på dagis!
Tänk så fort tiden gott! Tittar på henne och kan inte fatta att jag klämde ut henne med buller och bång för över ett år sedan. Och ännu mindre kan jag förstå hur en liten unge kan vara så underbar och söt.

Blir jobb både idag och imorgon vilket känns kul! Gäller att visa framfötterna nu så att dom vet vem dom ska ringa om dom behöver vikarier. För er som inte vet så jobbar jag som undersköterska på ett litet äldreboende.

T kom hem frän Chile i veckan och imorgon (lördag) fyller han 30. Blir stort partaj och det var meningen att svärföräldrarna skulle ta M så att jag och H kunde stanna kvar och parta men vi får se hur det blir med den saken då min kära svärmor åkt på en riktigt grym förkylning. Krya på dig Svärmor...och gärna tills i morgon...haha..

På söndag hoppas jag på att H inte är allt för bakis då vi har en del att göra. Först och främst har vi babysim men sen så måste vi också inhandla lite grejer till M som hon måste ha tills hon börjar på dagis.
Tänk, min lilla tjej på dagis. Vem ska trösta henne när hon blir ledsen? Kommer kännas jättekonstigt att lämna henne till okända människor!

hon ligger här brevid mig och sover nu. Helt underbar som vanligt.
Om ett par timmar kommer Svärfar för att passa henne ett tag tills H kommer hem då jag börjar vid 15.00.
Suveränt att man har så bra föräldrar och svärföräldrar som ställer upp i vått och torrt.
Stort tack till er.

Kram Carina

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Skönt att jobba faktiskt. Dock inte skönt heltid, och vara borta så lääänge från barn. Man längtar ju så jävligt. Hoppas ni får en kanonhelg. Själv torkar jag bara spya! SUCK... :(

2010-01-29 @ 12:40:51
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0