Tänk att....

Det kan vara så mysigt att sitta ensam vid köksbordet och dricka en kopp the och blogga lite!
Ska snart iväg till jobbet och det här inlägget har jag egentligen inte tid med, men kände mig tvungen. Ute är det
-18 grader så jag ser inte direkt fram emot att gå ut. Mina lilla familj ligger och sover fortfarande och det unnar jag dom verkligen efter en hyfsat hård natt med för lite sömn. Tror M känner av alla förändringar som sker och som är på gång, så som att jag börjat träna kvällar och jobbar då och då. Och nästa vecka blir det ju dagis. Inte lätt för en liten 1 åring att ta in. Men jag måste säga att jag gillar dessa förändringar. Känns som om jag är på rätt spår igen!

Näe nu hinner jag inte skriva mer. Måste hinn mundera mig ordentligt innan jag ska ut i den iskalla vintermorgonen.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0