Inse.

Är det inte så att man först i efterhand inser hur bra man har det?
Och är det inte så att man då inser hur fort tiden går och hur värdefullt livet är?
Ögonblicket just nu kommer aldrig tillbaka och om vi inte uppskattar det så är risken att man får ångra det bittert.

Just nu försöker jag etsa in bilden av min lilla familj som ligger och sover lunch tillsammans i soffan. Trygghet, värme och kärlek är vad dom uttstrålar. Skulle så gärna vilja lägga mig tillsammans med dem, men jag skall iväg till jobbet om bara en liten stund.

Nästa vecka börjar vardagen på riktigt igen då H semester är slut.
Är alltid tråkigt och vemodigt när semestern är slut, men efter ett tag så uppskattar man att få tillbaks de rutiner som ofta ruckas under semestern.

Har fotat en massa under denna semester för att i höst/vinter kunna titta tillbaka på bilderna för komma ihåg vilken underbar sommar det vart och är.

Bjuder på ett par favoritbilder från sommaren som gått.























ÄLSKA LIVET!



Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Kommentarsvar: Japp, jag köpte byxorna! :p Och massa annat.. MASSA!

2010-07-25 @ 19:16:16
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0