Jag målade in mig i ett hörn men det gick bra ändå!

Allvarligt orolig för mig själv!
Jag påstår ofta att jag har ett bra självförtroende men hur fan kan man ha det när man inte har någon tro på sig själv?

Tror ni att det gick bra på provet? Ja det gjorde det, så bra som det kan gå.
Jag förstår inte varför jag gång på gång misstror mig själv så överjävligt!
Och det är inte så att det här betyget kommer att göra det lättare för mig till nästa kurs, nejdå. Vid nästa muntliga prov kommer jag sitta med precis samma ångest som jag nyss gjorde.

Nu ska jag ringa H som kommer att säga "Jag sa ju det" och sen ska jag gå och ställa mig framför spegeln och säga "Jag är bra" 10 gånger till mig själv, för nu får det fan vara slut på den självömkelseskiten!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3



Kommentarsvar: Sängen kostar 900nånting tror jag, + madrass! :) Jag är supernöjd!

2010-07-27 @ 20:22:06
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0