Påmind!

Igår påminde Jamie Oliver mig om vilket fantastiskt land Sverige är.
Om ni inte såg avsnittet då han är i Sverige så sök upp det och se det!

Allemansrätten som för oss Svenskar är vardagsmat är för utlänningar något unikt och fantastiskt. Och visst är det unikt och fantastiskt.
Snart är det dags för svampplockning i djupa, förtrollade skogar och då ska jag påminna mig själv om hur lyckligt lottad jag är och hur lycklig jag är att mitt barn får växa upp med denna ynnest!

I övrigt så är jag kär i Spotify, säkert väldigt sen och omodern med denna insikt men vi har faktiskt inte lyckats skaffa Spotify förrän nu. Jag fullkomligt frossar i musik!
Just nu lyssnar jag på Michael Bublé och innan dess Takida, Rod Stewart, Melody Gardot, Erik Hassle, Sarah Dawn Finer, Sonata Artica, Frida Hamrin och många andra trängs också i min spellista.
Konstig blandning? Måhända, men musik är inte gjord för att stoppas ner i nått fack. Musik är gjord för att njutas av och gudarna skall veta att jag njuter!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag är lika dan, salig blandning i musiken.. men jag njuter av den!

2010-07-27 @ 20:24:33
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0