Det här med bloggande.

Varför bloggar man för?
Det finns för mig inget rätt eller fel med hur man bloggar.
Jag bloggar då jag gillar att skriva och uttrycka mina åsikter och vädra ur mig det jag upplever.
Vill inte med flit såra eller förminska någon. Gör jag jag det så säg till.

Däremot är det viktigt för mig att få skriva vad jag tänker och tycker. Självklart finns det mycket jag tänker och tycker som jag inte skriver då det är privat, men vissa saker kan jag liksom inte hålla inom mig utan måste bara få det ur mig. Då är det skönt att ha bloggen att avreagera sig på.

I övrigt är det ordentlig nedräkning mot semester nu! Så skönt.
Har haft en något konstig morgon då jag var bombsäker på att jag skulle jobba och steg upp tidigt, duschade, åt frukost, gjorde iordning Moa, rastade hunden, lämnade Moa på dagis och tog bussen ner till jobbet för att där upptäcka att det inte var idag jag skulle jobba utan i morrn! Då blir man en aning trött på sig själv.
Har sagt innan att det antagligen kommer att hända nån gång för jag är en snurrig person och nu har jag gjort det. Kul kul.
Men jag är inte bitter. Har hunnit med en massa annat idag. Städat ur min skogarderob och fyllt två kassar med skor som ÄlsklingsTiger ska få, enda tjejen jag känner som har samma skostorlek som jag.
Ni som känner mig vet hur mycket skor jag har och dessa par står bara och dammar i garderoben och det bästa är att det ger plats för nya fina skor (hoppas inte H läser detta).

Ska strax ner till grannen för att ta en fika och sen ska jag hämta lilla prinsessan. Ska också bjuda över mammsen på middag idag då Pappa redan åkt till St Annas Skärgård och lillebror inte är hemma.

Vad ska man bjuda på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0