Det rullar på....

Vanlig skön fredag idag. Hunnit med en vända upp till centrum efter dagislämning. Har slarvat lite med Prinsessans D droppar ett par månader så det var på tiden att jag införskaffade nya från BVC och därmed fick smavetet sig en liten skjuts i rätt riktning. Frågade lite försynt om det kunde ha några dåliga effekter att jag missat dropparna ett tag, men det skulle tydligen inte vara någon fara- Skönt!
Träffade på världens bästa Svägerska uppe i centrum så det blev en snabb och trevlig fika.
Nu sitter jag och ska ta tag i lite tråkiga saker så som att lägga in räkningar och sen blir det nog en sväng med dammsugaren. Ska jobba hela helgen så det kan vara skönt att få lite snyggt här hemma.

Om jag hinner ska jag kolla in nya deckarserien från SVT "Five Days". Den har gått så sent på kvällen så jag har inte orkat hålla mig vaken, tacka vet jag SVT Play!

Hoppas att regnet håller sig borta då dom har Prins och Prinsess tema ute på dagis idag- Så Sött.

Nästa vecka blir det nedräkning mot semestern och att fixa inför midsommar.

Hörs när vi hörs....


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

midsommar.. midsommar..

2010-06-19 @ 21:58:16
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0