Motivation någon?

Idag är en dag som är så där. Lider av kramper i magen och är skittrött! Tror att jag kanske har jobbat lite för mycket och fått lite för lite sömn, min kropp pallar helt enkelt inte. Sen var ju inte heller lördagens kanondag med mycket att dricka så bra för dygnsrytmen kanske, men det var det helt klart värt, fasiken så kul vi hade.

Idag är för övrigt en sån där dag när jag är helt utan motivation. Saknar H som troligtvis kommer hem sent från jobbet idag och lillprinssesan är otålig och vill ut och "gugga" = gunga som hon säger.
Bara att bita i det sura äpplet och vara stolt och glad över att jag har en sån fantastiskt fin och glad tjej och som desutom pratar helt otroligt mycket och mer än som är vanligt för sin ålder. Mammaskryt är väl tillåtet på lagom nivåer va? För vem kan vara stoltare än en mamma till sitt underbara barn?

Ikväll blir det lasagne till middag så när jag ändå tar mig ut så får det bli en sväng upp till centrum för att köpa mjölk till (ursäkta stavning) bechalme såsen. MUMS!

Hej så länge.....

Ps. Förstår ni varför jag älskar min familj.


Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna "Tolla"

Förstår PRECIS vad du menar... Har alldeles för mycket att göra, så då gör man inget istället. Blä.

2010-06-10 @ 15:35:29
URL: http://tollasvilja.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag förstår att du älskar din familj Carina! :)

2010-06-10 @ 18:49:12
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0