Semestersug.

Sommaren är här, men jag har nog inte riktigt fattat det ännu. Har ju inte direkt vart nån sommarvärme så det kanske beror på det. Känner mig konstigt omotiverad nu igen och har inte lust med nånting. Allt går lite på rutin just nu. Kan det vara så att semestersuget börjat sätta in. Snart kommer jag ha två underbara veckor tillsammans med min lilla familj. H kommer att vara ledig 4 veckor och det känns bra då M får vara hemma från dagis under den tiden.
På tal om min prinsessa så är det verkligen otroligt hur fort hon utvecklas just nu. Jag förundras varje dag över hennes framsteg och idag hade vi utvecklingssamtal på dagis. Allt är så bra så och det är bara att konstatera att jag har en väldigt nyfiken tjej som ofta får sin dagisfröknar att skratta.
Hon och kusinen har på sista tiden blivit riktigt goda vänner och håller ihop även på dagis. Dom kramas och kivas om vartannat. Är så glad att hon har en kusin som är jämngammal med henne och att dom fungerar så bra ihop. Men vem vet, dom kanske kommer att hata varann som tonåringar...
Sitter just nu och ska kolla på ett avsnitt av Cold Case, finns inget bättre på tv så det får duga. H jobbar kväll och kommer nog inte än på ett par timmar.
Trots att vi vart tillsammans i snart 6 år så saknar jag honom alltid när han kommer hem sent från jobbet och fjärilarna infinner sig fortfarande i magen när jag hör nycklarna i låset.
Är inte kärleken underbar?

Till er som tvivlar och som lever i ett osunt förhållande vill jag bara säga. Kärlek gör inte ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0