Allt jag borde göra idag...

Idag har jag mycket att göra, men inget som är livsnödvändigt. Utan bara sånt där som är så in i bomben tråkigt att göra.
Det ser nämligen ut som om en bomb slagit ner här hemma. Och eftersom jag troligtvis inte kommer att jobba idag så ska jag passa på att städa medan M är på dagis. Men hur ska jag hitta energin när solen skiner utanför?

Men men, vissa saker bara måste göras. Hur tråkiga dom än må vara.
Pratade med J här på morgonkvisten och vi pratade om det här med att ladda om. För lördagskvällen var en riktig urladdning. Känner mig överkörd av tåget idag, och då var jag inte ens så bakis igår.
Och nästa kväll är det dags igen. I vanliga fall så festar jag inte så här mycket, då jag hellre umgås med familjen på helgerna. Gillar inte att lämna bort lillan allt för mycket. Men i helgen så var det C sista utekväll som ogift och nästa lördag så gifter hon sig. Och då måste vi ju självklart vara med och fira henne.
Sen helgen efter det så är det påsk. Men påsken är barnens högtid, så då blir det lugna middagar med familj och vänner.

Ja det är ju bara att konstatera att man inte är 20 längre för då kunde jag lätt partaja onsdag, fredag, lördag ett par veckor i rad och samtidigt plugga och få bra betyg!? What????

Är jag lyckligare nu än då?
Ja, det kan ni ge er fan på att jag är!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Det handlar nog inte om ålder.. ja är bara 21 och känner likadant.. men vet du vad jag har? Som inte du hade när du var 20? BARN. ;)

2010-03-22 @ 18:01:38
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0