Efter regn kommer solsken!

Idag känner jag mig stark! Stark som fan faktiskt!

Jag blir stärkt av motgångar! Visst jag är ingen Ironwomen som inte mår dåligt av motgångar men jag tar något bra med mig från dom.
Så idag har jag ringt till ett ställe och på torsdag ska jag dit på intervju!
Känner mig fylld av bra energi och folk som inte gillar det kan kolla åt andra hållet.

Jag vänder andra kinden till och tycker synd om dig för att du inte är lycklig. Jag tycker synd om dig för att du inte kan glädjas med andra och jag tycker synd om dig för att du lägger energi på att få andra att må dåligt.
Gläds åt livet isället för det är fan inte långt!

Moralkärring? Visst det kanske jag är?
Äckligt glad? Visst det kanske jag är?

Men jag kan inte rå för det!

Knocka mig till marken och jag reser mig starkare än någonsin förr!!!!!
Bara så att ni vet.....


Kommentarer
Postat av: Joanna

You are powe girl!!!!!! <3<3

2010-03-16 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0