Föregående....

Föregående inlägg var lite impulsivt och skrivet i panik. Hade precis fått besked om att jag har lite mer att plugga in innan jag är klar undersköterska. Nu känns det dock mycket bättre och det ska faktiskt bli riktigt kul att komma igång. Men då jag förhoppninsvis kommer att få jobba mycket framöver och samtidigt ska plugga på heltid så kommer jag inte att ha mycket till fritid. Men men, förhoppningsvis kommer detta att leda till ett jobb. Eller det ska leda till ett jobb...

I belive!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

GOOOOOOOOD GIRL!!!!!!

2010-03-22 @ 19:36:36
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan tjejen det är väl klart att det kommer att gå bra!!! Kram kram!

2010-03-23 @ 08:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0