Gårdagen.....

Min gårdag var underbar.
Var bestämt sen länge att jag och två av mina underbara vänner skulle ha en tjejdag utan barn, och jag visste att det skulle bli en bra dag.
Vi startade i Skärholmen då det var meningen att jag skulle handla nått snyggt att ha på mig inför på lördag men det slutade med att jag bara köpte ett par örhängen och i stället lyckades hitta massa snyggt till S och J.
Sen så var det dags för en bit mat innan vi skulle åka till Heron. Och då fick jag en underbart trevlig överraskning. jag blev bjuden på maten och bion vi skulle gå på också! Underbara underbara vänner! Jag blev såååå glad! Fyller ju år nu på onsdag så det var deras födelsedagspresent till mig.
Jag ska säga att jag blev så glad och förvånad att jag nästan började gråta. Det är så fint när vänner gör nått sånt för en. Man känner sig så uppskattad och speciell!
Sen for vi vidare till Heron för att kolla på Avatar i 3D. Och jag ska inte ens försöka att beskriva hur JÄVLA bra denna film var! Men en sak är säker, 3D är det bästa som hänt bion nånsin. Fy fan vilken upplevelse och vilken otroligt genomtänkt och vacker film! Jag är helt betagen.
Och jag lovar att alla i salongen kände samma sak!
Om ni inte sett den, så SE den! Även ni som är skeptiska till denna sorts genre!!!!

Så med detta inlägg så vill jag bara tacka min underbar vänner för gårdagen!
J: jag älskar dig, nu, imorgon för alltd! Ditt hjärta rymmer så många även fast du ibland inte vill visa det!

S: Underbara du! Tackar lillebror för att du har kommit in i mitt liv! Lillasystern jag aldrig fick. Hur kan vi vara så lika? Du är mogen, stark och vacker. Låten ingen trampa på dig NÅGONSIN! Du förtjänar bara det bästa!!!

KÄRLEKEN LEVER!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Åååååhhh! UNDERBARA DU. Tack själv för en underbar dag, jag hoppas det blir fler sånna här dagar. Och vad fint skrivet.... nu börjar nästan JAG gråta.. <3

2010-03-01 @ 19:20:36
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0