Hell Yehhhhh!

Igår var det järnet som gällde.
Först jobbade jag 8-15 och sen hem för att byta om, sen vidare till C.
Festen började så där underbart omedelbart när vi kom innanför dörren. Det blev både vattenpipa, shots och skumpa.

Senare på kvällen så drog vi in till stan för att gå på Kellys. Och ja, vi kom in!
Är ju bara att konstatera att Kellys är samma gamla köttmarknad som vanligt. Enda skillnaden var att jag kände mig lite äldre och lite tröttare. Men fasiken vad kul vi hade.
Målet var ju att C skulle få en toppenkväll och det fick hon.

Kvällen fick ett snöpligt slut då en av oss av någon ofärklarig anledning var tvugna att lämna stället. Så då drog vi allihopa. Och NEJ jag tänker inte avslöja vem som åkte ut. GIRLPOWER!

Innan brorsan kom för att hämta oss så tänkte vi ta en burgare på Gyllene Måsen, med dom jävlarna tog 75 spänn för en Mc Feast meny. Så av ren princip sak så vägrade vi äta där. Tog det på hemvägen istället.

Kom hem och la mig i soffan för att inte andas allt för mycket spritångor mina älsklingar. Somnade omedelbums och vaknade ett par timmar senare, helt lost och undrandes vart jag var.
Släpade mig in till sängen och vaknade klockan 10.00! Så jäkla skönt.
Så nu är jag på topp igen.

Ska iväg och jobba ett par timmar ikväll och det känns helt ok!
Sen blir det hem och mysa med familjen.

Gårdagen kan sammanfattas så här!

HELL YEHHHHH!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0