Idag ska bli en bättre dag!

Fick sova utan barn i sängen hela natten vilket kändes väldigt behövligt.
Visst är det jättemysigt att ha hennes varma kropp ingosad brevid sig, men man sover tyvärr inte lika bra då.

Började må bättre efter att jag gråtit ut hos H och han noga förklarat att det som hänt inte var mitt fel och att man vissa människor inte borde få behålla sina jobb!
Pratade också länge länge med min älskade Mollie!
Vad skulle jag göra utan dig? KÄRLEK!

Idag har jag bestämt att det ska bli en bättre dag. Ska lämna M på dagis vid 09.00 och sen ska jag hem och slappa. Kanske får fikabesök av J. Skulle vara trevligt.
Vid 12.00 kommer jycken hem en sväng. Han ska ryckas då han ser ut som en stor hårboll.
Ska bli mysigt att få umgås med honom lite!

Önska mig en bättre dag än igår så blir jag glad.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0