Jag fejar och donar...tralla la....

Laddar inför på lördag. Tiden hade ju helt klart gått fortare om man hade ett par arbetspass att gå till, men tyvärr har det vart ont om den varan den här veckan. Inte lätt att vara timmis.
Fick iväg en arbetsansökan idag till ett jobb som jag verkligen hoppas att jag får! Håll tummarna.

I morrn blir det städdag för hela slanten. Finns en hel del att göra kan jag lova! Vill ju att det ska se snyggt ut inför på lördag...................................................................ursäkta avbrottet, har en trött och grinig liten tjej som envisas med att hon ska ha skorna på sig inne och när jag väl ska hjälpa henne så blir hon sur.
I alla fall så har jag som sagt en hel del att stå i. H tyckte att jag var löjlig och lite fjortis för att jag satt upp en lapp i porten. Tycker inte jag, grannarna har en liten bebbe och jag vill ge dom möjligheten att förbereda sig inför att det kan bli lite högljutt. Papperstunna väggar här!

Fick en massa fina presenter igår av familj och vänner.
Tack.

Till er som kommer på lördag, har tänkt om angående mat, kommer att bjuda på en pastasallad och lite snacks.

Bye for now....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0