Kolla, kolla att.....

I helgen blir det utgång. Om inte jobbet ringer så klart, för då måste jag jobba.
Lever i en äcklig ovisshet om när jag kommer att få jobba igen. Jobbigt som fasiken!
Som H uttryckte det så blir det en ekonomisk katastrof. Men vi har haft det värre än så här så jag hoppas att vi klara det här också.
Men iallafall, i helgen blir det som sagt troligtvis utgång. C ska ju snart gifta sig så vi måste ju självklart fira av henne från sambolivet.
Vi är alla lika panka så det blir först förfest och sen Kellys. Som på den gamla goda tiden.
Pinsamt ska sägas, men förra gången vi skulle till Kellys så kom vi inte in! Och alla kommer in på Kellys!!!
Men, måste klargöra att det var inte mitt fel!
Hoppas på bättre lycka i helgen.

Och ni som undrar över rubriken, ni får klura lite.
Tiger, jag litar på att du vet vilken sång jag tänker på!

Ciao....

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Klart jag fattar. Det var det första jag tänkte på, så jag nynnade mig igenom texten. Hoppas ni får det kalas på Kellys. Yeeeey. Puss påre.

2010-03-17 @ 19:26:08
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0