Obra!

Idag är det segt. Välsigt segt. Har M hemma från dagis andra dagen i rad då hon är krasslig. Hon har riktig slemhosta och på nätterna har hon feber. Inatt var hon vaken flera timmar stackarn. Tycker lika synd om H som skulle upp och jobba tidigt i morse. Själv ska jag jobba kväll ikväll så det känns helt ok om det inte vore för att jag också börjar känna mig krasslig.
Får inte bli sjuk nu. Har absolut inte råd med det. Ska jobba i påsk och det betyder bra pengar. Så att bli sjuk nu vore ett väldigt illa valt tillfälle.

Men på lördag då är jag ledig. Då blir det påskfirande för hela slanten! Längtar.

Håll nu tummarna för att jag inte blir sjuk. Det skulle vara väldigt OBRA!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

håller tummar och tår. HÅLL DIG FRISK!

2010-04-01 @ 06:48:13
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kristin

oj då, hon får krya på sig :)

2010-04-02 @ 13:09:34
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0