Problemlösning 1,2 och 3!

Problem 1. Jag har massa jäkla snö på balkongen som jag måste få bort tills i morrn så att folk kan gå ut och röka där i stället för att springa upp och ner i trappan. För att få bort snön måste jag ha en skyffel vilket jag inte har och sedan ösa ner snön på min stackars grannes tomt.

Problem 2. Vid 14.00 ska jag gå och hämta M från dagis. Inget konstigt med det, men jag har hunden hemma nu för ett par dagar och jag tänkte att efter jag hämtat henne från dagis så ska vi går till Mamma/Mormor. Till problemet. Ska jag ta med mig hunden direkt och binda han utanför dagis? Eller ska jag gå tillbaks hela jäkla vägen när jag hämtat M för att hämta hunden?

Problem 3. Vi har ett jättefint överkast till vår säng som ligger inproppat i en garderob för att det är skitigt. Hade vart trevligt och bra att kunna bädda sängen med det inför i morgon då folk troligtvis kommer att lägga sina jackor där på. Till problemet. Jag är ju som vanligt inte ute i god tid, hade jag vart det så hade jag hunnit boka en tid i tvättstugan för att kunna tvätta vårt fina överkast. Men icke. Så då tänker jag så här att jag kanske borde pröva att proppa in överkastet i tvättmaskinen och se om det går? Med risk att den går sönder.....

Va fan är det för fel på mig?
Att jag kallar det här problem är ju löjligt, ta tag i dig själv Carina så jäkla svårt är det inte.
I Chile har det vart jordbävning och här sitter jag och oroar mig för ett överkast...

Tid för Reflektion!

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

HAHAHA, Dagens I-landsproblem.

2010-03-05 @ 12:55:07
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Tolla

Haha oj vilka problem!

2010-03-06 @ 08:57:36
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0