Sköna Måndag!

Idag är det en bra måndag för jag ska jobba. De flesta andra förknippar nog måndag med blääää, bara för att dom måste jobba. Men för mig är en måndag som innebär jobb en bra måndag. Är man timmis som jag så uppskattar man nog sitt jobb lite mer. Så den här veckan har jag än så länge 4 pass. Hoppas att det blir fler. Skulle behöva jobba lite helg så att man drar in lite mer pengar.

Helgen som var, var ju som tidigare skrivet helt underbar och jag kan tipsa om att fler bilder finns på Facebook och underbara Saras blogg www.tiger.blogg.se  .

M fick gå hela vägen till dagis idag. Är så underbart att se henne i solskenet och hur hon måste titta på precis allt. Visst det väldigt mycket längre tid att gå till dagis när hon får gå själv men det är det såååå värt. Hon grät och klamrade sig fast vid mig när jag lämnade över henne till dagisfröken och som vanligt så gjorde det jätteont i mammahjärtat. På ett sätt så hoppas jag att det alltid kommer att göra ont i mammahjärtat när jag lämnar henne, bara för att jag ska påminnas om vilket underverk hon faktikst är och hur mycket jag älskar henne.

Saker som jag ser fram emot just nu är. VÅREN, Me&I party på onsdag, Cattis och Lennies bröllopsfest, åka på utflykt med M och H (Skansen kanske?), sommaren, ett fast jobb, påskmiddagen med alla nära och kära och en massa annat. Har helt enkelt en massa mys framför mig!

Ni som har jobb som ni trivs på. Uppskatta det och försök att inte klaga för mycket.
Ni som vantrivs extremt mycket på ert jobb. Ta steget ut i det okända och chansa för att se vad livet har att erbjuda, det gjorde jag och jag har klarat mig alldeles utmärkt.

Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0