Smittsamt!

Vaknade relativt utvilad idag. Trots att ungen min sov i vår säng så sov jag ändå rätt bra. Och H lyckades gå upp utan att väcka prinssesan, och det är inte lätt. Så vi sov ända till 07.00! Så skönt!
Nu sitter vi och äter frukost.
Jag känner mig som en dålig mamma för att jag bloggar samtidigt, men men...man kan inte vara perfekt hela tiden *blink blink* .

Fick ett till jobbpass igår, vilket kändes otroligt skönt. Varje pass innebär att ett litet gruskorn ramlar ner från mina redan stentunga axlar. Så tack tack tack Skönviksgården för att ni finns!

Om ni bara visste hur söt en youghurtkladdig unge kan vara? Men förresten så tror jag att alla ni där ute som har barn vet exakt hur söta dom kan vara. Jag kan liksom inte vara arg på henne mer än ett par minuter, även fast hon slängt mackan i golvet och hällt ut mjölken. Givetvis säger jag ju åt henne att man inte bör uppföra sig så, men då ger hon mig ett av sina "busleenden" och då kan jag inte låta bli att le tillbaks.
För finns det nått som smittar lika mycket som ett leende?

Idag är det Fredag och som sagts förr så gillar jag verkligen Fredagar. Så idag ska jag passa på att le lite extra till folk.

SMILE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0