Tankar,tänker,tänkt....

Vad vet folk om en egentligen. Vad tror dom att dom vet? Hur ser folk på en egentligen?
Stämmer det dom säger med vad dom egentligen tycker?

Livet är fasiken inte lätt alla gånger. Visst jag ska inte klaga för än så länge så är jag rätt så skonad från extremt jobbig saker. Men att det kommer att komma ikapp mig är det ju ingen tvekan om. Nånstans kan jag känna att jag hela tiden går och väntar på det stora bakslaget. Jag försöker att leva livet ordentligt. Även fast jag inte säger till alla jag älskar att jag faktiskt älskar dom så försöker jag att visa att jag älskar dom.
Så mamma, pappa, storebror, lillebror och alla andra vänner som jag tycker så mycket om. Jag älskar er och jag tänker på er nästan varje dag. Varför säger vi inte till varann oftare hur mycket vi uppskattar varann? Har vi egentligen tid att inte säga det till varann? Det är ju inte för inte som man säger att tiden flyger iväg! Vem fan vet vad som händer i morgon eller om en timme eller om en minut??????

Jag säger till min sambo och min dotter att jag älskar dom flera gånger per dag. Även fast jag och H har storgrälat så sägar jag alltid "Jag älskar dig" det sista jag gör innan vi somnar.

Jag vet att jag svamlar och det flesta som läser det här kommer säkert att undra hur jag mår.
Bara så att ni slipper oroa er så mår jag alldeles utmärkt!
Men ibland måste man tänka på allt det som känns lite jobbigt att tänka på. Då kan man sedan gå vidare med lite lättare hjärta!

Love to the people!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Då kan jag tala om för dig.. att jag är så jävla glad att jag har träffat dig. Du betyder verligen mycket för mig redan, och då kan jag räkna på 2 händer hur många gånger vi har träffats. Är inte det galet underbart? Tack för att du finns Carina!

2010-03-09 @ 19:48:27
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Bra skrivet Carina!

Och precis som jag sa till din storebror på festen, så tycker jag att du är en super härlig och skön tjej!!!!!!!!

2010-03-12 @ 06:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0