Till Cuttran.

Tänk så fort tiden gått älskade vän.
Sitter här och tänker på allt vi gjort tillsammans.
1998 möttes vi första gången. Då var vi små och skulle precis börja på gymnasiet.
Nu är det 2010 och du ska gifta dig? Vad hände? Hur kunde tiden gå så fort?

Jag är så stolt och glad för din skull!
Idag är det din dag och jag hoppas att det blir en riktigt bra dag.
Jag kan bara föreställa mig hur vacker du kommer att vara.
Älskade Cuttran du är lika vacker på insidan som på utsidan.


Till Dig.












































Älskar dig min vän.....

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

VAD FINT!!! =)

2010-03-28 @ 10:17:19
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0