Till Pappa och Mamma.

Jag har dom bästa föräldrarna man kan tänka sig.
Jag vet att de flesta tycker att just dom har dom bästa föräldrarna, men mina föräldrar är dom bästa....för mig iallafall!

Pappa. Hur kan man vara så tålmodig som du? Hur kan man vara så klok som du? För dig kan jag aldrig ljuga för du ser rakt igenom mig. Jag älskar dig pappa, bara så att du vet! Vad skulle jag göra utan dig?

Det här är min Pappa, världens bästa Pappa.


Mamma. Jag önskar att jag kan bli en lika bra mamma för M som du är för mig. Du har så mycket kärlek inom dig och jag vet att du alltid finns där när jag behöver dig. Mamma jag älskar dig, bara så att du vet. vad skulle jag göra utan dig?

Det här är min Mamma, världens bästa Mamma



KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Kärlek till föräldrar är verkligen nåt speciellt. <3

2010-03-26 @ 18:23:22
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0