Vad var det jag sa...

Idag är det söndag. Klockan är inte ens över 08.00 men här är dagen redan i full gång. M valde att vakna reda vid 05.00 tiden för att sedan slumra till och slutgiltigt bestämma sig för att hon vill gå upp vid 06.00. UNDERBART!

Jaha...så det är ju bara att bita i det sura äpplet och gå upp. Mitt dåliga morgonhumör går dock väldigt snabbt över som tur är.
Så nu har vi käkat frukost och sitter i soffan. Eller rättare sagt, jag och H sitter i soffan M är i full gång med att leka. Hennes energi är verkligen avundsbar!

Och nu till gårdagen som för övrigt var supertrevlig (tack mamma och pappa), vem sa jag skulle vinna?
Hade jag inte rätt?

Jag är grym!
Synd bara att jag inte är nån spelgalning då kanske jag skulle vara miljonär vid det här laget.....eller inte......

Ni andra som sover just nu......JÄKLA SJUSOVARE....Solen skiner och det är en underbar dag utanför...

Over and out från en trött men lycklig småbarnsmamma.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

=) Tack för idag!!!

2010-03-14 @ 15:01:55
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0