Älskade Skrutta!

Idag saknar jag min lilla tjej extra mycket. Hade planerat en dag utomhus efter att hon vart på dagis, men det blev jobb för mig istället och lillan får snällt vara på dagis tills H hämtar ikväll.

Hur kan man sakna någon så mycket?
Hur kan man älska någon så mycket?

Tiden går så fort och hon växer som en raket, pratar och är nästan alltid bubblande glad.
På morgonen brukar vi ligga sked och gosa och prata. Hon är så klok min lilla tjej, dessa stunder är verkligen guld värda.

Min fina tjej!










Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va söt!! Har ju inte ens träffat henne! Helt sjukt egentligen!! Fler bilder!!

2010-05-19 @ 09:55:47
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Barnkärlek.. <3

2010-05-20 @ 20:06:14
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0