Bloggtorka och Influensa.

Ni får ursäkta bloggtorkan som härskar på min blogg just nu.
Anledningarna är väl inte så många förutom att jag vart lite lat helt enkelt. Men i helgen har jag iallafall haft en bra anledning till varför jag inte bloggat. Har legat sjuk som en ko hela helgen. Vette fasiken vad som felas mig. Kramper i magen och svagt illamående. Allt bara rinner ur mig. Och i lördags hade jag feber. Hade jag inte vetat bättre så hade jag sett det som en bra bantningskur.
I dag mår jag dock bättre och hoppas på att dom ringer från jobbet snart så att man får tjäna lite dolares. Blir det inget jobb i morrn så ska jag ta tag i pluggandet och göra ett uppdrag till. Vill bli klar med den här skitkursen nu.

Nu ska jag softa ett tag till och försöka få i mig nått att dricka och äta och hoppas att det stannar kvar där. Sen är det dags att hämta prinsessan från dagis. Vad vore väl livet utan henne?

Nytt ord från min lilla tjej.  Päpple = Äpple eller Päron. Så jäkla söt!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Tur att du är frisk nu. :) Och kul med ord från lillfröken. Ses med barn snart???????? <3

2010-05-04 @ 23:03:12
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0