Egoboost och realitycheck!

Tog en sväng till Tumba efter att jag lämnat lillskruttan på dagis, visste att vädret skulle försämras under dagen så jag ville passa på så tidigt som möjligt.
Meningen var att jag skulle fixa en FarsDag present till gubben min från vår prinsessa och det gjorde jag också. Men då jag var där själv så tyckte jag att jag kunde ta mig tiden att prova lite kläder, åhhhhhh vad kul det var!
Har inte haft så här roligt när jag provade kläder på år och dagar!
Jag kunde välja och vraka mellan kläderna och det var sååå länge sen jag kunde göra det.
På H&M fick jag mig dock en realitycheck då jag provade ett par assnygga extremt lågtsittande svarta tighta jeans. Ja jag fick på mig dom, satt dom snyggt? Ja till viss del, förutom över magen!
Bara att inse att många år av för många kilon på kroppen har satt sina spår, och där till ska tilläggas att jag också bärt ett barn.

Ni som känner mig vet att jag är stolt över mina "stridsärr" från graviditeten och det är jag också, jag har också kommit lindrigt undan med tanke på hur stor jag var när jag var gravid. Kunde mycket väl haft en hängbuk vid det här laget  men det har jag inte och det är jag glad för.
Nu har jag dock pratat med Belsebub och hon har lovat att hon ska sätta ihop ett träningsprogram för hela kroppen men med fokus på magen. Det bästa är att alla övningar ska gå att göra hemma! I like!

Trots att jag kunnat handla mig en helt ny garderob med allt jag provade så sa dock plånboken nej, men en skitsnygg storskjorta för halva priset slank ner iallafall, prinsessan fick en ny dress och gubben kommer att få en fin present på Fars Dag.
Avslutade dagen med att handla och sen kom pappa och hämtade mig, vi hämtade upp en sovande pyra från dagis då klockan bara var närmare 13.00 på dagen. Ville få hem henne då vädret hotar med att bli sämre.
Nu sitter vi och myser och har precis slagit in paket.

Tittar ut och ser att vintern nog kommit på allvar nu!

Underbart!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

TUMMEN UPP!

2010-11-09 @ 21:39:05
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0