Finbesök!

Idag är jag gräsänkling, som tur är slipper jag sitta själv med prinsessan och se på idol. Tiger och hennes söte som är här och förgyller vår kväll.
Vi har redan hunnit med att köpa "lördagsgodis" som dom små liven fick betala alldeles själv, ni kan ju tänkar er lyckan och stoltheten.
Sen när vi kom hem så fick dom bada och plaska så att hela badrummet fick sig en omgång, rita teckningar och hoppa i gästsängen har vi också hunnit med. Energi eller vad?
Jag och Tiger är supertrötta och vill helst bara krypa upp i soffan med ett glas vin, men just nu kör vi varannan lek stuket.

Ikväll blir det Tigers specialkyckling med sallad och vitt vin till, mums!
Sen blir det idol med lite nötter och goda ostar till.
Myskväll med underbara vänner helt enkelt, kan det bli bättre?

För övrigt så har jag fått tider på hur jag ska jobba i jul. Om jag säger så här, det blir inte så mycket jul för mig. Inte hemma iallafall, desto mer på jobbet!
Men det känns ok, har lyckats undvika att jobba jul och nyår de senaste åren så det var på tiden att jag "åkte" dit.

Nu ska jag ta hand om vildtrollen då dom börjar bli lite väl stojiga!

Hej!


Tiger och Hennes son, sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Hemskt kort på mig. Men okejdå. ;) Tack för en underbar Fredagkväll och mysLördagmorgon! KramKram

2010-11-06 @ 12:22:38
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0