Hur gick det då?

Jahapp så var den här dagen snart till sin ända, intervjun gick bra och jag känner mig nöjd.

Då pyran är sjuk så kom H hem tidigt och passade på att skjutsa mig till intervjun , efteråt åkte vi till Skärholmen då vi båda behöver lite nya kläder men framförallt H.
Jag letade jackor då jag har en bra rabatt på Stadium, hittade ett par stycken men ingen som kändes HELT rätt!
Annars blev det lite småplock, present till svärmor som fyller år i dagarna, ny tröja åt H, klänning till prinsessan som hon ska ha när hon fyller år och lite andra smågrejer.

Nu har vi ätit korvstroganoff och det var bara sååå gott, underskattat gott!
Det blev rensade tallrikar från alla och nu ligger vi och smälter maten i soffan.
Tror jag ska låta pyran dricka välling i min famn framför TV:n idag, snart är hon förstor och den här tiden kommer aldrig mer tillbaks.

Tänk, snart fyller hon 2år!
Vad hände?




Kommentarer
Postat av: Veronica

Då håller vi tummarna!!! tror att du charmade dom ;)

tiden har gått fort... 2år.. kram

2010-11-03 @ 19:55:46
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0